El vigilant de seguretat acusat d’agredir a un menor en el decurs d’una festa duta a terme a Sanaüja el 8 de setembre de 2012 ha estat absolt pel jutjat penal número 3 de Lleida dels càrrecs presentats en la seva contra per part de la Fiscalia, que sol·licitava una condemna d’una any i sis mesos de presó i el pagament de 7.400 € per les lesions causades.
Segons la Fiscalia, el vigilant va colpejar el denunciant amb la mà dreta a la part esquerra de la cara. Tanmateix, la magistrada considera que, encara que ha quedat acreditat que l’acusat, representat per l’advocat Xavier Prats, director del despatx d’advocats especialitzat en dret penal, Prats Advocats, va causar lesions al menor, no està provat que aquestes li provoquessin la ruptura del timpà, com al·lega el denunciant. De fet, durant el judici va declarar el treballador de l’ambulància que va atendre el jove la nit delsfets i va assenyalar que les lesions que presentava no justificaven un trasllat al CAP, encara que el van portar davant de la “insistència” del pare. Segons la sentència, d’aquests fets jutjats el passat mes de maig, no hi ha causa directa entre el cop que va clavar el vigilant al menor i la ruptura del timpà, que va acreditar un mes després, motiu pel qual assenyala que els fets són constitutius d’una falta i no un delicte de lesions.
Finalment, el vigilant de seguretat, representat per l’advocat Xavier Prats, ha quedat absolt per la jutge del cas al considerar que els fets jutjat són una falta i que ha prescrit a l’haver passat cincs anys des de que van ocórrer. La sentència pot ser recorreguda
Prats Advocats, advocats a Lleida especialitzats en dret penal




