Dimecres passat Xavier Prats, director de Prats Advocats, va començar la seva col·laboració al programa El Matí de Ricard Álvarez a COPE Lleida. D’aquesta manera, i amb caràcter setmanal, l’advocat Xavier Prats donarà resposta a les preguntes més freqüents dels oients, comentarà aspectes destacats de l’activitat legal o facilitarà consells i comentaris de caràcter legal sobre situacions de la vida quotidiana com els divorcis, herències, accidents, etc… Tot això, d’una manera molt dinàmica i didàctica i tractant sempre d’esdevenir d’utilitat per als oients.
Fet i fet, l’objectiu fonamental d’aquests microespais és facilitar una informació útil i propera per als oients, amb consells i solucions pràctiques a problemes del tipus què fer si la seva hipoteca està afectada per una clàusula sòl, com recuperar els diners pagats de més i que fer per no pagar més del compte a la seva quota mensual…, temes que van centrar la primera intervenció de Xavier Prats en aquest espai radiofònic.
Aquest microespai forma part del programa «El Matí de Ricard Álvarez” emès de dilluns a divendres a COPE Lleida, tot i que les col·laboracions de Xavier Prats tindran lloc els dimecres. Si voleu escoltar les seves intervencions a COPE Lleida ho podreu fer sintonitzant el vostre receptor al 97,4 FM o 1.224 OM www.cope.es
Prats Advocats, de confiança, en confiança




