El passat 2 d’agost, el jove pilot Pol Solà es va proclamar campió a l’Albi a la tercera prova de la Copa Dirt Track 2014, demostrant novament la seva gran projecció. Pol Solà i Alex Vila, integrants de l’equip Circuït d’Alcarràs, compten amb el suport i col·laboració de Prats Advocats.
L’efecte “Márquez” està revolucionant el mon del motociclisme a Lleida. Cada vegada és major el nombre d’aficionats a les motos en general i a les curses en particular, com queda palès en l’augment de proves celebrades a la nostra demarcació així com en el número de participants. El campionat de Dirt Track 2014 n’és un bon exemple d’aquesta tendència. A la categoria base, el jove Pol Solà s’ha convertit en un dels grans protagonistes i animadors d’aquest campionat provincial, que consta de 5 curses.
Precisament Pol Solà -pilot que compta, entre altres patrocinadors, amb la col·laboració de Prats Advocats– després de dos primeres curses marcades pels problemes mecànics i les caigudes, va demostrar el passat dia 2 d’agost a l’Albi el seu gran potencial obtenint la “pole” a les sessions d’entrenament i pujant finalment al més alt del pòdium, com a resultat de la seva victòria a les dues mànigues de la cursa, on també va marcar les voltes ràpides.
La recompensa per al Pol i el seu equip va anar més enllà de la victòria; la “grossa” encara estava per arribar, ja que els encarregats de lliurar els premis als guanyadors van estar els pilots Àlex Márquez i Tito Rabat, un fet que va ajudar a omplir de gom a gom el circuït.
Aquest dissabte Pol Solà tindrà una nova oportunitat de mostrar la seva vàlua a la quarta prova del campionat, que es durà a terme al circuït d’Alcarràs (entrada gratuïta).
En finalitzar aquest nou premi, tant el Pol com l’Àlex es tornaran a centrar de valent al campionat de Promovelocitat amb la mirada posada a la prova que tindrà lloc el darrer cap de setmana del mes d’agost al Circuit d’Alcarràs.




